→ψ←

♥ Hushållssysslorna har legat nere nu i ett antal dagar, (i värmeböljan). Eftersom vi bara varit hemma och vänt så har det inte hänt mycket här hemma. Dammråttorna låg som ett moln på golvet och kylskåpet gapade tommt. Tog tag i det idag. Storhandling på City gross och dammsugning/toalettstädning. Väldigt skönt så här i efterhand. Skönt med en regndag.
Hann med lite shopping med mamma och Emma också. Tre t-shirtar på rean blev det. Roligt med lite nya kläder igen, piggar alltid upp.
Ikväll var en arbetskamrat här. Han har semester så det var ett tag sen vi sågs, så vi hade lite att babbla om.  Roligt
Vi såg Arn, helt okej film, bättre än jag förväntat mig!
Nu ska jag bara vänta och se så Jonas kommer hem helskinnad, han är ute och röjer ikväll.
Mina ögon har börjat krångla igen. Har knappt använt linserna men känner redan av att det är något fel och igår var ena ögat helt rött när jag tog ur linserna. Får testa om några dagar igen annars blir det att kontakta optikern igen. Men börjar att känna mig lite besvärlig där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0