En dag i Fyrtorp

ja, där var vi idag och hälsade på mormor och morfar. Pratade, gick på promenad och åt jätte god mat. Fick matlåda tills imorgon så klart. Mums.
Jag snodde åt mig en majskolv på en åker som jag sedan kokade och åt med smör och salt. Underbart.

Ikväll har jag hjälpt Jonas att spika panel på en byggbod. Ingen tumme mitt i handen här inte. Det var roligt att man snabbt såg att det hände saker och vi blev klara. Fick ansvar för en vägg och sprikade upp panel själv. Fick även såga till måttbeställda (av Jonas) bitar. Vilket förtroende jag fick, och det blir nog fler gånger, han verkade rätt nöjd. känns bra när jag kan hjälpa till och inte bara stå brevid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0