Buzzador kampanj

Har fått en inbjudan dit. Det var en ny tandkräm som efter första användningen ska bleka tänderna. Klart man är på och testar. Skadar ju inte när det är gratis. Gratis är gott, som man brukar säga. Fast jag gillar inte det egentligen. Känner sig verkligen som en snyltare. Tycker vi inte om.
Efter ett ärende på stan i eftermiddags så åkte jag förbi hos föräldrarna. Där bjöd Emma på middag. Perfekt för mig som var så hungrig. Däremot blir det ju då ingen matlåda tills imorgon.
Då blir det nog pasta/kyckling sallad från
Kvällen blir lugn framför datan och tv:n. Skönt, för ute är det busväder. Fast mamma och jag trotsade och gick en promenad med paraplyerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0