BOB ska det vara!

Jobbpasset är över 6.15 - 13.15 idag, väldigt skönt. Jag tycker det är mycket bättre att börja tidigt och gå hem skapligt än tvärt om. Nu har jag flera timmar kvar på dagen. Men frågan är ju vad jag ska göra. Segt. Tänkte blädra igenom en tidning nu i alla fall.
Eftersom jag hade så lite sylt med mig till pannkakorna idag så svängde jag förbi LIDL i Ektorp på min runda. Var ändå i husen brevid. Jag anade ju innan att de inte skulle ha "vanlig" sylt, typ BOB eller ICA. Och ja, de hade någon sort som började på M, hade aldrig sett det förut. Skeptisk som jag är velade jag en bra stund innan jag tog den. 11 hela kronor kostade den, bara det säger väl nåt. Fast den smakade rätt okej sen ändå. Bara lite "utomlands", typ marmelad. Jag lämnade den i kylen på jobbet, så gör det inget om den tar slut när alla snyltar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0