Blomkål till middag

Precis när jag ställt mig och lagat mat, (potatis, korv, blomkål och pepparrotssås) så ringer dom från jobbet. Det har blivit en miss om vem som skulle ha kvällen och jag får rycka in. Att man alltid ska ställa upp. 1 ½ timme blev det, inte värt det egentligen men vad gör man inte för sitt företag. =/
Nu har jag kommit hem och ätit den goda maten. Riktig husmanskost.

Ösregn ute, inget kul. Det blev regnkläder på under cykelturen till jobbet.
Nästa helg, den 6 september ska jag vara med i PostTrampet. Det är ett cykellopp med massa postanställda. Det hålls i Västerås och på kvällen är det middag och dans med alla deltagare. Hittills är det 500 anmälda, så det blir en stor fest. Loppet är på 5 mil, inget för mig som cykla tjejvättern på 9 mil i juni. Har inte orkat träna denna gång heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0